OGŁOSZENIA

Piątoklasiści z Gołdapi na pełnych obrotach w Warszawie!

W czwartek 18 kwietnia 2024 r. uczniowie  klas piątych Szkoły Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi wyruszyli na dwudniową wycieczkę do Warszawy.

Pierwszym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Stadionu Narodowego. Podążając trasą „Piłkarskie Emocje”widzieliśmy szatnie piłkarzy i wanny, do których wchodzą do lodowatej wody aby uniknąć zakwasów.

Przewodnik pokazywał nam  fotele VIP i lożę, w której zasiada Prezydent Polski.  Na fotelach mogliśmy usiąść i przekonać się, czy rzeczywiście są wygodne.

W następnej kolejności odwiedziliśmy Muzeum Iluzji. Na Starym Mieście podziwialiśmy  pomnik Syrenki – charakterystyczny symbol Warszawy, o którym wcześniej słyszeliśmy. Zatrzymaliśmy się również przy kolumnie Zygmunta III Wazy, by wysłuchać krótkiej historii tego zabytku.

Z muzeum pojechaliśmy prosto do miejsca zakwaterowania.

Drugiego dnia wycieczki po śniadaniu wyruszyliśmy do Teatru Kamienica, gdzie obejrzeliśmy sztukę ‘’ Słońce Kopernika”. Następnym etapem naszej wycieczki była  2 godzinna wizyta Parku Trampolin. Po przerwie na posiłek, zmęczeni, ale bardzo zadowoleni, udaliśmy się w drogę powrotną do Gołdapi.