„Piątkowy- 5 Wąż”

„Piątkowy- 5 Wąż” źródło zdjęcia:

Mały Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich wyszedł z inicjatywą stworzenia „Piątkowego – 5 Węża”.
Jedyna w swoim rodzaju praca plastyczna miała na celu dobrą zabawę, pobudzenie kreatywności, promocję recyklingu, a przede wszystkim integrację klas początkowych 0 – III. Stworzona wspólnymi siłami sylweta węża symbolizuje wspólnotę, jaką tworzą najmłodsi uczniowie „piątkowej” szkoły w myśl idei: „Choć osobno, to jednak razem”.
Projekt służy załagodzeniu trwającej izolacji, jakiej poddane są dzieci na skutek panującej pandemii. Praca składa się z kilkudziesięciu przygotowanych przez dzieci elementów. Pierwszy etap pracy polegał na pomalowaniu farbami tekturowych rolek, drugi etap stanowiło ozdabianie poszczególnych członów węża. Każdy z uczestników miał własny wkład w końcowy efekt pracy, co z pewnością zacisnęło więzy panujące między uczniami początkowych klas. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

Mały Samorząd Uczniowski SP5
Anna Przybyło
Martyna Fiszer

Galeria:

Kliknij na zdjęcie poniżej, aby przeglądać.

„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”
„Piątkowy- 5 Wąż”

Komentarze



    Brak komentarzy


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *