Wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców Gminy Gołdap, Burmistrz Gołdapi wprowadził w Urzędzie Miejskim w Gołdapi usługę „Mobilny Urzędnik”.
Usługi skierowane są do mieszkańców Gminy Gołdap o szczególnych potrzebach i polegają na realizacji spraw urzędowych przez pracowników urzędu w miejscu zamieszkania/pobytu mieszkańca.
Kto może skorzystać z usług „Mobilnego Urzędnika”?
– mieszkańcy Gminy Gołdap o szczególnych potrzebach, którzy z powodu niepełnosprawności ruchowej, starszego wieku lub choroby mają ograniczenia w poruszaniu się, w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie, w szczególności osoby, które:
1) posiadają orzeczenie o niepełnosprawności,
2) posiadają orzeczenie o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy,
3) posiadają orzeczenie o niepełnosprawności, wydanym przed ukończeniem 16 roku życia,
4) są w wieku 65+,
5) są osłabione chorobami, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług,
6) są osobami zależnymi 15+,
7) są opiekunami faktycznymi osób zależnych,
8) są opiekunami w ramach pieczy zastępczej.
Jak skorzystać z usługi „Mobilnego Urzędnika”?
Należy dokonać zgłoszenia:
– telefonicznie po numerem (87) 615 60 39, 690 966 670,
– elektronicznie na adres poczty elektronicznej pom@goldap.pl ,
– osobiście (przez osoby trzecie) w pokoju nr 4 urzędu.
Zgłoszenia są przyjmowane w godzinach pracy urzędu:
– poniedziałek od 8:00 do 16:00,
– wtorek – piątek od 7:15 do 15:15.
Więcej informacji na stronie Urzędu Miejskiego.