UWAGA! MIESZKAŃCY GMINY GOŁDAP
OGŁASZONO NABÓR WNIOSKÓW W CELU WSKAZANIA WSTĘPNEGO ZAPOTRZEBOWANIA DO PLANOWANEGO NABORU DO PROGRAMU AZBESTOWEGO
W związku z prowadzonym pracami nad uruchomieniem programu dotacyjnego pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gmin województwa warmińsko-mazurskiego” przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, zachęcamy do składania WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE DEMONTAŻU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST.
Jeżeli zostanie ogłoszony nabór dla Gmin, może okazać się że pula środków przewidziana na zadanie będzie niewystarczająca, dlatego też ważne jest to aby każdy z mieszkańców, który chciałby skorzystać z dofinansowania złożył wniosek już teraz!
Termin składania wniosków: do 20.02.2025r.
Miejsce składania wniosków: Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 GOŁDAP
Druki do pobrania: https://bip.goldap lub w Punkcie Obsługi Mieszkańca na parterze
Telefon kontaktowy: 87 615 60 23 – Pani Renata Sojkowska